About Me

My photo
EVERYONE has the right to choose THE BEST for him/herself and NOBODY has the right to ask WHY they do so :)

Followers

Sunday, January 1, 2012

aku & korang bawak azam


HOLO! blogger.selamat tahun baru aku ucapkan kt semua blogger2 Malaysia dan semua umat manusia yang melalui tahun baru ni..haha mane ade org xlalui tahun baru doe ok cukup kt situ..
korang tau kan..selalu bile da tahun baru msti ade yg cakap pasal azam tahun baru kan..ya! tidak syak lagi..aku pon kadang cemuih jgk ngn soalan2 azam mcm ni..nasib baek pakwa aku bukan nama azam..kalo x ngn dia skali aku cemuih satgi..haha
so ape azam korang2 yang membaca ni..ceh tetibe aku plak yg tanya pasal ni en..ah lantak..da xde modal nk wt entry nih..baek korang jawab je..kalo x bak sini singget!hahaha
ok la dikesempatan entry new year ni aku pon nk listkan la segala azam aku untuk tahun ni..dy punye segala tuh mcm byk sgt je..haha xpe..the more is better..


berusaha menjadi seorang perempuan a.k.a wanita yang lebih lemah lembut..eceli azam ni da lame tp xpena tercapai
  tinggikan pointer yang xberapa nk tinggi tu
tamatkan diploma dengan jayanya..bak kate org putih "grad with flying color" wah gitu
jadi anak yang solehah buat mak ayah tercinta
kurus turunkan berat badan    
jadi seorang kawan dan adik yang baik
  kawin 


part last tu saje nk menggatai..haha xde niat pon nk kawen tahun ni ok..jgn salah sangka..
BTW itu saje lah rasanya buat mase ni..harap2 semuanya tercapai..insyaAllah..walau ape pun azam kita, yang paling penting level yang kita bagi untuk capai azam kita tu sendiri..betul tak? hopefully korang punya azam akan tercapai before this year end lah kan..kalo tak tercapai korang bawak lah azam korang tu ke tahun depan lagi skali..macam aku..hahaha
ok lah itu saje entry kali ni..happy blogging ok..assalamualaikum



tak kan bace je. keyboard panggil tu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...