About Me

My photo
EVERYONE has the right to choose THE BEST for him/herself and NOBODY has the right to ask WHY they do so :)

Followers

Tuesday, August 14, 2012

kesalahan ketika menyambut hari raya

holo bloggers..tak lama lagi kita bakal menyambut hari raya aidil fitri rite?
lebih kurang 5hari saja lagi..yang mana tak siap lagi baju tu mesti dah rasa kalut kan..hohoho
tadi mase ber"facebooking" aku ade terjumpe gambar kartun yang dipost oleh blogger terkenal iaitu ayeem
so aku pun tergerak hati nak share dengan korang2..hehe


gambar ni memang betul..selalu terjadi..part yang tengok tv tu memang double betul lah sebab aku jarang keluar pergi rumah saudara-mara..kalau pegi pn lepas smayang raya je..lpas tu takde pegi mane2 dh..tunggu tetamu pulak datang rumah..baru fair..kohkohkoh
eceli bab baju raya tu sebenarnye sunat pakai baju baru tapi jangan la berlebihan ala2 AJL gitu..baju kurung sudeyyh..as long as baju baru..yang tak mampu buat baju baru tu tak pe..at least pakailah baju yang bersih suci dan murni SAFI..okeyy
bab puasa enam tu pulak selalunya seminggu raya mak aku dah ajak puasa enam tapi aku selalunye puasa ganti je..hehe
so itu saja yang aku nk share..ucapan SELAMAT HARI RAYA yang pertama dari aku..next entry ade ucapan lagi..stay tuned..kahkahkah
baibai


tak kan bace je. keyboard panggil tu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...