About Me

My photo
EVERYONE has the right to choose THE BEST for him/herself and NOBODY has the right to ask WHY they do so :)

Followers

Friday, December 16, 2011

berikan ikan

hye peeps!! ahaks tergewdiqs pulaks malam2 ni..ahh! lantak
aceli xde bnde best pon ngn entry ni..just nk story de mory je..gosip2 gtu..kate gossip gurlz..waahh suke mak ==" ok da terlanjur mencinta pulak..Zzzzz~~

td petang ayah ngn pak sedara aku terjun dalam kolam..haha tp terjun aku means msuk kolam and tangkap ikan okeyh..bkn terjun mcm kt kolam renang uh..ni kolam ikan la der..bragak sket..haha
masuk kolam trus sebab ade org nk beli ikan byk ekor..lau stakat 2 3 ekor tu skali ayah aku kaut je da dpt da..xperlu nk msuk kolam bagai..ni kali ke-2 aku tgk aktiviti seumpama ini..maklum la jarang balik..teetttt!! haha yg 1st mase ayah aku bukak kolam kt kampung sberang..jaoh siket la dr rumah..ayah aku bukak kolam ni utk org ramai jgk..sape2 rase nk mancing tuh dtg je la kt sini..sekilo rm6 je..ramai jgk la yg datang..kbanyakan budak2 muda yg xsuke men bola..budak2 muda yg suke melangok tunggu iikan..haha xsehat lgsung..adess
so dikesempatan ni aku pon sempat la snap beberapa gmbar sewaktu aktiviti itu dijalan kan xnk cam skema pulak ayat gua beb..ahh! lantak..jom tgk :)


air yang tenang jangan disangka tiada ikan..muahahaha 


ha tengok ayah aku tgh ermm urrmm ape ek org panggil?? yg pakai jaring besa tuh..ahh! lantak lg skali..hihihi

masih belum tiba ke penghujung kolam lagi..harap bersabar :P


yeahh "hampir ke situ" bak kate penyanyi yg aku pon xtau nme ape tu..haha 




haa da smpai pon..kutip2 la ikan tu..

ni ade sedikit filem pendek sempat kami lakonkn..haha kejadahnye lah..ahh! lantak lg..Zzzzz~



abaikn suara2 lunak merdu yg menjerit tetibe tuh ye..i know shes not perfect on acting..pity her right? ohh lantak~~

lepas wt video ni aku pon tolong la ayah aku agkut ikan2 tu smua wt masuk dlam tong drum..eh? haha xde la..wt masuk dlm tangki beso nk bg senang amik..penoh kot 1 tangki tuh..wah demok2 sume ikan tuh..geram nk tikam perot dy bg pecah..haha so heartless..berselut la aku petang td..sb musim hujan mmg la tanah lembik dan akan terhasil lah sejenis atom yg agak berkhasiat untuk kulit muka..boleh dibuat mask tanah kolam or mask selut hanyir..haha kompom kulit muka licin selembut batang kelapa..siyesly sgt mujarab..boleh didapati di booth2 promosi kami di Lorong Haji Kadir..eh? kejadahnye tu lorong umah aku tu..ahh! lantak
tu saje..bubye :)


tak kan bace je. keyboard panggil tu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...