About Me

My photo
EVERYONE has the right to choose THE BEST for him/herself and NOBODY has the right to ask WHY they do so :)

Followers

Monday, December 12, 2011

sesi meronggeng

assalamualaikum..hye u olls(ala2 gediks gurl gtu)

haha entry kali ni xde yg best pon..xde la nk gempak selebriti astro sgt.
hari ni aku kluar pegi pasar isnin..da lame gile x g..aku pegi ngn ank spupu aku..pasar isnin ni blh kate pemes jgk la di kalangan penduduk jajahan machang ni..agak besar jgk kawasn pasarnye..byk baju2 murah..baju blouse paling murah rm20..paling mahal rm30..harga kt kuantan rm30 kt sini 20 blh dapat dh..same style same quality same saiz..siyes murah..skirt biasa rm30 kt kuantan rm22 kt sini..tp xtau la knape aku salu bli baju2 kt kuantan..kn da membazir tu..aku pena bli blouse rm30 kt kuantan..tp 1 je la..da beli pakai 2 3 kali da xnk pakai da..aku lbh slesa pkai t-shirt..simple je..mmg da blambak dah t-shirt aku bli kt kuantan..haha
xnk bebel byk..jom ushar gmbar kitorng kluar td :)


tudung yang berwarna warni dan langsung xkene dgn taste aku~~~


tapi kene pada taste ank spupu aku..(dy bli dlu dr aku si tukang ajak kluar)


brooch yang sangat cantik dan berwarna warni..byk gile



cube teka ni ape benda..haha meti korang ingt ni subang en en en..ni pon brooch jgk la..yg terjuntai2 org salu pkai kt bwah tengkuk tuh..haa ni la dia..



kueh...kueh...mari beli kueh...(tp tu rojak..bukan kuen pon =.=')


ikan laga yg sgt cool...lu gelap la der...cucuk vitamin C sket bg putih ye

byk ank2 ikan jual kt sini..mak2 datin kesepian blh la cube..haha sucks!


time to catch some clothes!!! haha kalo aku cakap aku beli baju ni korng caye x?? huhu ganas mak nyah kalo mak beli baju ni..aww xsanggup mak..xmaw xmaw xmaw..
ni blk dalam pasar dah..ni dlm kedai name zon ria..wah ria btl sape yg datang kdai ni..aku xbeli pon baju bajan mcm ni..geli doe..haha sucks! lg skali

da penat2 perjalan tuh ape lg..makan laaa..ingt nk mkan KFC je tp mcm da bosan kitong pegi la mkan kat kedai n'Dee Chicken..bole tahan sedap n affordable..


nasi lemak + nasi ayam 2ketul + sky juice + ice lemon tea = rm9.40
murah la jgk..sedap pon sedap..


sekadar iklan milo semata2..sila abaikan...muahaha


burppp!! opss terkuat pulak sedawa nye..hihi licin sudaa..ayam je sket aku xhbskn..sb keras..xlarat nk kunyah..harap gigi je besar



haa ni la habuan aku kua td..beg limited rm30 dpt rm28..ok la tu..1 kedai je ade jual..(makcik kedai tu yg ckp) tp mmg 1 ni je pon yg berjenis aku tgk..yg laen nth pape..beg angry bird dy bg aku..ingt aku skolah tadika ke?? 


ni lagi 1 barang aku bli..haha barang yg xde dalam senarai nih..beli same ngn ank spupu aku pnye..dy kaler ijau aku pnye agk2 pink oren sket..comel x? hoho rm14.90 je selai..


promote diri siket..haha
ni shawl baru...haha rm11..tp sbelah kedai yg aku bli tu jual rm10..member aku sndiri =.='
nyesal plak ase..tp td da siap amik num fon nt senang ade stok bru smpai dy inform aku..hehe 
pin aku pakai tu pon baru jgk..pink lagi..haha keling

ok tu saje..bubye :))


tak kan bace je. keyboard panggil tu

1 comment:

Anonymous said...

part last tuh mintak penyepak ke? haha opss comel la tuh ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...